Tutaj jesteś:

Koszty i sposoby dostawy

INFORMACJE DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI I WYSYŁEK W SKLEPIE INTERNETOWYM PLANETAOCZU.PL

1. SPOSÓB DOSTAWY I KOSZTY.

1.1. Zakupiony towar jest wysyłany za pośrednictwem jednej z wybranych firm:
- GLS
- InPost - Paczkomaty 24/7
- Poczta Polska
- EUROPACZKA

1.2. Wysyłki realizujemy na obszarze Polski jak i poza jej terytorium. W celu ustalenia kosztów przesyłki poza terytorium Polski prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. W przypadku przesyłek międzynarodowych wysyłka jest możliwa jedynie przy płatności za zamówienie w formie przedpłaty.

1.3. Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy przedmioty o najmniejszych rozmiarach i małych wartościach.

1.4. Za pośrednictwem InPost Paczkomaty 24/7 wysyłamy przedmioty spełniające wilekość ostateczną przesyłki o wymiarach 8 x 38 x 64 cm, 19 x 38 x 64 cm, 41 x 38 x 64 cm.

1.5. Wszystkie wysyłki, których wartość zamówienia jest powyżej kwoty 200,00 zł z formą płatności przelew, karta realizowane są bezpłatnie *1 na terenie Polski.

1.6. Wysyłki zamówień powyżej 800,00 zł z dowolną formą płatności realizowane są bezpłatnie *2 na terenie Polski.

*1 i *2 - koszt wysyłki uwzględniony jest w cenie zakupionego towaru

1.7. Wysyłka zamówień nieprzekraczających kwoty 200,00 zł na terenie Polski kształtuje się następująco: 

GLS    
  przelew, karta   20,00 zł
  płatność przy odbiorze  28,00 zł
Paczkomaty 24/7    
  przelew, karta   9,00 zł
Poczta Polska    
  przelew, karta   15,00 zł
  płatność przy odbiorze  22,00 zł


1.8. Przesyłki realizowane za pośrednictwem GLS, Paczkomaty 24/7, EUROPACZKA są przesyłkami ubezpieczonymi.

1.9. Klient może wybrać opcję wysłania zamówienia inną firma kurierską jednak w takim wypadku w całości pokryje realne koszty wysyłki. Jest również możliwe za dodatkową opłatą realizowanie dostaw w sobotę lub niedzielę.

2. ZAMÓWIENIE - CZAS REALIZACJI I CZAS DOSTAWY.

2.1. Definicja realizacji dostawy:

Czas realizacji + Czas dostawy = Termin otrzymania przesyłki

2.2. Czas realizacji zamówienia wynosi 24 - 72h od momentu jego złożenia w godzinach pracy sklepu tj. 10:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

2.3. W uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny, inwentaryzacja, brak towaru, szczyt sezonu, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu do 14 dni.

3. DOSTWA PRZESYŁEK.

3.1. Kurierzy dostarczają przesyłki w dni powszednie w godzinach pracy - jeżeli nie możesz wskazać adresu, pod którym w tym czasie możesz odebrać paczkę - poinformuj nas o tym. Przy przesyłkach "za pobraniem" wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty - kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki.

3.2. W przypadku opóźnienia dostawy przesyłki z Poczty Polskiej wskazana jest wizyta w Twoim urzędzie pocztowym dla sprawdzenia czy przesyłka jest już do odbioru, a zabrakło jedynie awizo w skrzynce.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z nami.